19 лютого 2025 року відбулося четверте засідання Школи педагогічної майстерності

Під час засідання були розглянуті питання щодо мотивації освітньої та пізнавальної діяльності здобувачів освіти при викладанні професійно-практичних освітніх компонент.

Мотивація у навчанні медико-біологічних та фармацевтичних дисциплін є критично важливою для підвищення зацікавленості здобувачів освіти, їхньої активності та успішності. Вона включає внутрішні та зовнішні чинники, що спонукають їх до навчання.

Викладачі Віра БОНДАРЕНКО, Алла МАРТИНЕНКО, Лариса ГОРЯЧА, Вікторія КРИКЛЯ надали практичні поради щодо підвищення мотивації здобувачів освіти до вивчення медико-біологічних та фармацевтичних освітніх компонент:

  • створювати інтерактивне середовище, де здобувачі освіти можуть стати активними учасниками освітнього процесу, обговорювати актуальні питання, обмінюватися думками, що сприяє розвитку критичного мислення та спільно працювати над різними проєктами;
  • заохочувати активну роботу здобувачів освіти під час практичних та семінарських занять;
  • включати актуальні теми, пов’язані з останніми досягненнями в медицині та фармації..

Використання різноманітних засобів мотивації сприяє підвищенню зацікавленості здобувачів освіти, їхньої пізнавальної діяльності, що в свою чергу веде до кращих результатів у навчанні.

Викладач Ганна ЗОЛОТНИЦЬКА ознайомила присутніх з новою освітньою платформою з елементами штучного інтелекту Curipod, яку використовує під час проведення занять з навчального предмету «Фізика та астрономія». Перевагами роботи з цією платформою є:

  • використання інтерактивних завдань та ігрових елементів, які сприяють до активної участі здобувачів освіти;
  • доступ до великої кількості навчальних матеріалів, включаючи відео, статті, інтерактивні завдання;
  • викладачі отримують детальну інформацію щодо прогресу здобувачів освіти, що допомагає виявити їхні слабкі місця;
  • доступність платформи на різних пристроях та використання АІ для автоматизації та зворотного зв’язку.

Таким чином, використання освітньої платформи Curipod з елементами штучного інтелекту в освітньому процесі забезпечує інтерактивність, персоналізацію, доступ до різноманітних ресурсів і підтримку викладачів, що в цілому підвищує ефективність навчання та мотивацію здобувачів освіти.