Національного фармацевтичного університету

Педагогічні читання 2019

Шановні колеги!

До вашої уваги пропонуються матеріали цьогорічних педагогічних читань за темою “Сучасні інновації професійної підготовки – основа досягнення якості освіти”

 
Л. О. Цибульник
Використання навчальних проектів – один із методів сучасних інновацій професійної підготовки здобувачів освіти

О. В. Рудакова
Використання інтерактивних тестів в освітньому процесі

Т. М. Качура
Інновації в організації самостійної роботи здобувачів освіти Коледжу НФаУ: Використання можливостей окремих Google-сервісів

Т. С. Абідова, Н. Є. Ломоновська
ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ФАРМАЦЕВТІВ У КОЛЕДЖІ НФАУ

В. В. Аксакова
ДЕЯКІ ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО КОЛЕДЖУ

В. І. Бондаренко
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ФАРМАЦЕВТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФАРМАКОЛОГІЇ

О. В. Бондаренко, Ю. І. Лучко, Ю. М. Столяренко
ЛІНГВІСТИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ СТИМУЛЮВАННЯ МОТИВАЦІЇ ТА ІНТЕРЕСУ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ РІДНОЇ МОВИ

Н. В. Бурлаченко
СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ОСНОВА ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Н. Ю. Владарська
УСНЕ МОВЛЕННЯ ЯК ПОКАЗНИК ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Л. О. Горяча, Т. С. Прокопенко, І. В. Коломієць
ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАРМАЦЕВТІВ

Л. В. Дерегуз, Н. П. Богомол
ДЕЯКІ ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ФАРМАЦЕВТІВ

І. В. Кійко
КОНСУЛЬТАЦІЯ ЯК СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ФАРМАЦІЇ

І. В. Коломієць
ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ ВИКЛАДАЧА ЯК ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Т. О. Кудрявцева, О. В. Строна
СПЕЦИФІКА ЗАСТОСУВАННЯ СУГЕСТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ МЕДИКО-БІОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

А. Є.Мартиненко
САМООСВІТА ВИКЛАДАЧА, ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ

О. В. Мартинова, В. В. Крикля
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАРМАЦЕВТІВ

Г. Ю. Пустоутова, О. Ю. Коваленко
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ФАРМАЦІЇ» У ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ КОЛЕДЖІ

Т. М. Ситник
СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «КУЛЬТУРОЛОГІЇ (ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ)» ТА ЇХ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ

О. В. Сухенко
СУЧАСНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ДОМЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ У ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ КОЛЕДЖІ

Print Friendly, PDF & Email

11 Responses to Педагогічні читання 2019

  • Коломієць І.В. says:

    Щиро дякую всім, хто взяв участь в обговоренні. Дійсно, цього року були представлені дуже цікаві роботи наших колег, які ілюструють креативний та інноваційний підхід до педагогічної діяльності.

  • Цибульник Любов Олександрівна says:

    Зацыкавила статтья Т. М. Качури
    “Інновації в організації самостійної роботи здобувачів освіти Коледжу НФаУ: Використання можливостей окремих Google-сервісів” думаю, що вона є корисною, практичною і сучасною. Дякую, Тетяно Миколаївно, планую скористатися вашою інформацією.

  • Кійко Інна Володимирівна says:

    Коломієць І.В., ваша стаття мотивує викладачів коледжу до конкретних дій.

  • Кійко Інна Володимирівна says:

    Впевнена, що активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів у спосіб, який використовують на заняттях викладачі української мови О.В. Бондаренко, Ю.І. Лучко та Ю.М. Столяренко, принесе свої плоди при складанні ДПА у формі ЗНО. Попередній рік цьому підтвердження. Так тримати!

  • Качура Тетяна Миколаївна says:

    На мій погляд, матеріали педагогічних читань доводять, що викладачі Коледжу НФаУ дуже активно використовують у своїй діяльності різні педагогічні інновації:
    АКТИВНІ (Л. О. Цибульник; О. В. Бондаренко, Ю. І. Лучко, Ю. М. Столяренко) та ІНТЕРАКТИВНІ (О. В. Рудакова) методи навчання;
    ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ (О. В. Мартинова, В. В. Крикля, І. В. Коломієць);
    СУГЕСТИВНУ (Т. О. Кудрявцева, О. В. Строна) та ПРАКТИЧНУ (Л. В. Дерегуз, Н. П. Богомол) ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ тощо.
    Тому, обгрунтованим вважаю вибір теми педчитань!

  • Качура Тетяна Миколаївна says:

    Погоджуюсь з колегами, що представлена інноваційна педагогічна діяльність і практичний досвід І.В. Коломієць викликає захоплення! Від себе дякую за наставництво в написанні магістерської роботи.

  • Кійко Інна Володимирівна says:

    “4К” компетенції ХХІ ст.: критичне мислення, креативність, комунікація, кооперація. На мою думку, дослідження про PBL, яке представили Л.О.Горяча, Т.С.Прокопенко, І.В.Коломієць, орієнтує на розвиток цих компетенцій.

  • Кійко Інна Володимирівна says:

    Хмарні технології для організації самостійної роботи – тема актуальна для всіх. Відчувається, що Качура Т.М. досконало вивчила дане питання. При нагоді звернусь за консультацією до колеги.

  • Кійко Інна Володимирівна says:

    Гарна ідея і практичні рекомендації Рудакової О.В. Гаджети студентів не заважають, а приносять користь освітньому процесу!

  • Цибульник Любов Олександрівна says:

    Цибульник Л.О.
    На мій погляд, практичними і актуальними є статті:
    – І. В. Коломієць “ПЕРСОНАЛЬНИЙ САЙТ ВИКЛАДАЧА ЯК ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ
    ДІЯЛЬНОСТІ” де викладач може скористатися інформацією і створити свій власний сайт!
    – О. В. Рудакова “Використання інтерактивних тестів в освітньому процесі” – сучасно, цікаво, практично!
    – Т. О. Кудрявцева, О. В. Строна “СПЕЦИФІКА ЗАСТОСУВАННЯ СУГЕСТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПРИ
    ВИКЛАДАННІ МЕДИКО-БІОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН” – науково, важливо, ефективно!
    До вашого відому, в
    коледжі НФаУ з дисципліни “Валеологія” проводяться семінари-тренінги практикування сугестивних
    технологій (аутотренінгу та самонавіювання), щиро запрошуємо на тренінг!

  • Рудакова Олена Іванівна says:

    Мене особисто зацікавила стаття І.В. Коломієць стосовно створення та використання персонального сайту викладача, як інструменту інноваційної педагогічної діяльності. В статті доступно наведено всі переваги для ефективного та якісного навчання майбутніх фахівців фармацевтичної галузі за допомогою сучасних IT-технологій.

Leave a Reply

Your email address will not be published.